Banpim.com

Kumpulan Berita Game Apk Terkini

Uncategorized

MACAM MANA NAK BUKA AKAUN MEGA888?

MACAM MANA NAK BUKA AKAUN MEGA888?

MACAM MANA NAK BUKA AKAUN MEGA888
1: Sila daftar untuk akaun Mega888 di laman web rasmi Mega888 dengan menekan butang di bawah.

2: Kemudian, jika anda melihat butang merah yang tertera “JOIN NOW” di bahagian atas sebelah kanan skrin anda, sila klik butang tersebut (seperti yang di tunjukkan dalam imej di bawah).

3: Selepas itu, anda boleh mengisi maklumat akaun anda, contohnya dalam imej di bawah. Adalah perlu untuk memahami bahawa anda hanya perlu mengisi maklumat yang dikehendaki. Maklumat di atas adalah Nama Pengguna & Kata Laluan.

Sila sentiasa pastikan bahawa syarat trafik baharu anda adalah sama semasa proses pengesahan. Selepas mengisi semua maklumat yang di perlukan, anda boleh teruskan dengan menekan butang “join” *** Pastikan anda mengisi bahagian ID / Rujukan Gabungan sebagai “13027”.

4: Selepas itu, anda boleh pergi ke bahagian seterusnya. Isikan maklumat akaun anda, contohnya merujuk kepada imej di bawah.

 

Apa yang perlu anda lakukan ialah mengisi maklumat yang di kehendaki sahaja iaitu lebih awal

alamat emel
nombor telefon
masak digunakan
nama penuh
Sila pastikan anda mengisi maklumat yang betul. Pastikan anda tidak mengisi maklumat palsu untuk mengelakkan akaun anda daripada di senaraihitamkan.

Peraturan ini di buat mengikut terma & syarat yang di tetapkan oleh Mega888. Oleh itu, selepas mengisi semua maklumat yang di perlukan, anda boleh meneruskan sesi pendaftaran akaun anda dengan menekan butang “Daftar”.

Langkah 5: Untuk langkah ini, selepas anda membuka akaun Mega888 anda, kembali ke halaman utama iaitu butang di Langkah 1. Dan anda akan dapati masih ada ruang untuk mengisi Nama Pengguna & Kata Laluan Mega888. Bilik ini di khaskan untuk pemain untuk urusan log masuk, seperti yang di tunjukkan dalam imej di bawah.

Langkah 6: Sekarang, anda boleh menggunakan maklumat Nama Pengguna dan Kata Laluan yang telah anda pilih & di luluskan oleh sistem untuk bermain di Mega888, contohnya yang telah anda muat turun.

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *